agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-11 | [This text should be read in romana] |
S-a lăsat întunericul. E deja opt si mă simt de parcă aș fi întârziat la întalnirea cu Eliadul, iar 313 nu mai vine.
-Bună seara Eliad… bună seara poezie.ro… bună seara prieteni… Așa aș fi vrut să încep o nouă seară de poezie dar intrând pe ușă și coborând scările, printre persoanele de la mese erau doar 2 agonici: Pan și Șolea. Deși era lume, se simțea că este gol, așa că am luat loc la o masă și am mai mâzgălit prin ciornele aduse de-acasă. Pare ciudat că deși nu a fost o seară “obișnuită” apar aceste rânduri povestind despre o seara în care nu s-a întamplat aproape nimic. Zic aproape nimic, pentru ca după vreo jumătate de oră a apărut și Paiu cu care am vorbit despre poezie în 2 ore cât nu am vorbit în atâtea luni la Eliad iar la ora la care scriu aceste rânduri, aflu că s-a lăsat cu o băută în oraș, o mică haită în frunte cu Lupișor, deși atunci când am ajuns în Eliad nu mi s-a spus decât că au fost câțiva care au plecat grăbiți nu se știe unde. Mai multe nu cred că pot spune… așa că sper să ne revedem joia viitoare. P.S.- alde Cârjan, Lupișor, Alexandra, Ama, Despot, Cosmin…. Sigur erau doua cărări? :)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy