agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-12-17 | [This text should be read in romana] |
Nimeni nu te intreaba ce vrei, ce cauti, incotro te indrepti.
Degetele lor febrile iti cauta fluierul piciorului, Floare, Amintindu-si cu tandrete de bocancii lasati in spate acum un veac si o secunda Cand au statut in genunchi in fata ta. Mangaietoare Se lasa mainile lor sa-ti alunce sub genunchi, Cautand febril articulatiile slabe ale clasicismului, Gadilandu-te pana iti vei injura toti mentorii, Infigand anestezice in nervii memoriei tale, Nervii distantei, nervii eticii, nervii frumosului, Pana vei imbratisa cu sete contemporaneitatea si numai pe ea, Sufocand-o cu arderi care s-o oblige sa te infasoare, In timpul in care, cu tot cu vesnicia ta, O urasti pentru ca te lipseste de orice trecut, De farmecul oricarui inceput, Punandu-te sa te apleci, sa-ti lipeasca in frunte alta poveste in care, iata, iubirea este bastardul de prost-gust al pictorului asternator de ceruri in trompe-l’oeil pe tavan, iar Marie-Juana, vecina, legitima muza.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy