agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-10 | [This text should be read in romana] |
Astazi, 9 martie 2006 s-a stins din viata una din cele mai bune voci ale rockului romanesc. Nu stiu ce pot spune mai mult, inca nu mi-am revenit. Laura, ai fost "un actor grabit, care spune replica si apoi a plecat zambind"...
"Vreau sa am steaua mea, vreau sa ajung la ea, vreau sa o pot avea" imi rasuna acum in cap... "toate trec, nu-i nimic, viata merge mai departe." incerc sa-mi spun. Vreau sa-ti multumesc pentru ce ai lasat in urma; mi-as fi dorit sa te cunosc mai bine. Fie ca Dumnezeu sa te tina aproape de El. "Lasa lumea sa spuna ce si cum va vrea Lasa viata ta sa isi urmeze calea sa Fara ura si fara false biruinti Si fara teama norocul e cu cei cuminti Va fi o zi cand ne vom regasi Va fi odata ca in vis Va fi o zi cand totul va zambi Si orice drum va fi deschis Mii de vise se pierd infiecare zi Dar sigur maine un vis al tau se va-mplini Va fi o zi cand ne vom regasi Va fi odata ca in vis Va fi o zi cand totul va zambi Si orice drum va fi deschis Va fi o zi cand nu ne vom minti Vei fi si tu asa cum esti Va fi o zi cand totul va zambi Cand poti orice sa reusesti" La revedere Laura!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy