agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-08-17 | [This text should be read in romana] |
"Ritmul nu se găsește doar în sunete, ci și în tăcere ". (Malevici)
Suntem doi clasici în viață pe acest perete văruit proaspăt de Domnul (...), două tablouri cu rame albe,...eu îmbrăcată în floarea miresii, pe zăpadă,...tu, în costum de greiere, pe un fond de noapte la mare...ții în mâna stângă o vioară,...îngenunchezi,...o potrivești sub bărbie,...te apleci a închinare, să fi mai aproape de pământ. Cineva acolo, din tăcere, te ascultă, cu o pană albă de porumbel,...îi e dor de "casă albă, dragă mie " ...un arcuș,...câteva acorduri...și mă iei cu tine în anotimpul zilei de la miezul nopții... E-atâta liniște! Aud aerul sufocat de tăcere cum bate în fereastră. Mă întorc pe partea dreaptă. Mă ridic. Deschid. Te respir. “Un alb de un se poate!” Mamă, știi tu cât tăceam când îți spuneam, în vorbe multe și fără rost, că sunt fericită?! Iubitul meu, cât cântec mi-ai tăcut în fereastra deschisă din nopțile albe! Mă întorc iar pe partea stângă, să mai privesc o dată cele două tablouri...cred că e o iluzie că nu mai sunt acolo,...cred, pentru că n-a mai rămas decât tăcere,............și o vioară spartă...cald acordată...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy