agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-05-12 | [This text should be read in romana] |
Ieri
A fost din nou scandal in parlamentul zorilor de ziua. Se spune ca noaptea e un sfetnic bun Nu insa si pentru un oarecare Sfant Ilie. Domnia sa , destul de trist ca propriul partid Isi cam pierde credibilitatea Iar noile alegeri , stim cu totii , sunt aproape Si-a permis redeschiderea unui subiect de negociere Nu foarte drag Unicului Conducator al Triumviratului. Spera ca prin reabilitarea unei aripi moderate Din Lagarul Iadului Si prin integrarea ei in P.R.S. (Partidul Reinvierii Sfintilor) Sa mai obtina ceva voturi. Caci in sondaje Alianta Heruvimala si Partidul Preafericitilor Conduceau detasat cu peste 19 procente. Si , stim cu totii , alegerile se apropie. La auzul propunerilor sale populiste , Luca , Respectabilul lider al Evanghelistilor Atat de revoltat pe cat suta de kilograme-i permitea Propuse trecerea in afara legii a " partidului reactionarului" Fiindca : " E impoibil , stimabililor , e revoltator... Si-asa cam umbla zvonul pe pamant Cum ca dorim reconciliere..." Marcu , din dreapta sa cu glasul de bariton: "Asa dom' presedinte , zi-le..." Spiritele s-au incins , Dialogul degenerand apoi la neplata cotizatiilor, La nevoia stringenta de reamenajare a spatiilor de cazare Si la noul statut In care neaparat trebuia sa se precizeze Pozitia Cerului in probleme precum homosexualitatea , Oficierea de slujbe pe teren "murdar" Sau pedofilia printre prelatii lumesti. Nu stiu cum s-au finalizat aceste discutii Pentru ca presa particulara a fost evacuata din sala Insa cu siguranta ca versiunea oficiala a evenimentului Va aparea astazi la Televiziunea Raiului . Pentru ca , asa cum stim , Mai sunt doar 2 ani speranta Si vin noi alegeri... P.S. : Dar cred ca suntem constienti cu totii cine va fi reales in unanimitate...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy