agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-09-27 | [This text should be read in romana] |
o
coală albă de hârtie pentru aleși i-ooo... poezie în fantezie mulți spun albul, mai mult sau puțin pătat, le face mare bine și adesea îi tot scoate sau îi bagă în... păcat cei mai buni dintre cei multi spun albul îi inspiră și stănd în fața colii "prea mult, albe" de hărtie uneori idei vin idei le vin adesea ba și uneori chiar cheful de a scrie eu mai modest spun sincer, asta mare bine nu îmi prea face nu pot acum să neg și nici găsesc nici măcar regăsesc efectul ș-ajung la nebunie și nici nu pot prea singur să rămân doar în prezența colii de hărtie mult timp nu-i nici o taină sincer nu sunt speriat de albul ei imaculat dar nici nu mă inspiră nu-mi dă de bănuit chiar nu mă pune pe gândit nu-mi dă idei iar partea cea ciudată abia acum sosește ș-am să vă spun îndată pân' nu-i târziu o coala alba de hărtie e pentru multă lume-o fantezie pe mine intratât mă liniștește că lesne, chiar mă obosește și obosit de atâta linișteală mă ia cu somn și cad de oboseală ............ ...salut acum că m-am trezit un somn prea dulce bun a fost și tare mult m-a liniștit să termin ce-ncepui să spun pe scurt, că tare-i albă coala asta de hârtie nu e așa o mare grozăvie dar albul ei atât de bine-mi face că buzna dă și nu mă lasă-n pace ăș face bine, să mă simt mă liniștesc și obosit fiind mă odihnesc ș-așa un somn de lin și dulce o coala alba, îmi aduce că punct de nu voi reuși să pun acum voi obosi din nou și...ramas bun. p.s. ce vă spuneam, nu termin veci. trebuie să găsesc o coală scrisă chiar murdară, pot sa spun o ciorna pe unde să-mi strecor și eu găndurile.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy