agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-05-28 | [This text should be read in romana] | ... poveștile s-au amestecat și eu am rămas mult în urma lor... Liniștea o sparge un clopot ce bate-n dungă. Aici începe clipa lungă. În mintea mea e un refuz... Anonim trecea în fugă și lăsa la ușa mea... cuvintele au fugit din poveste și-n locul lor, pe prag, am găsit o cățea. Pe frunte, un semn alb și-n privire, un amestec de rugăminte și de cea mai caldă tandrețe. Zbor și țipăt de pescăruș într-un sfârșit de mai, nu departe de treptele verii... păsări de toate felurile dau des din aripi... În locul plajei, un deșert cu a cărei Fata Morgană rătăcesc... Un semn de loc îmi dă ecoul dintr-un deșert cu zeu berber... mă joc din nou cu zmeu-n care găsisem punct pentru reper. Pe tabla infinită crescuse un măslin pe care înverzise o frunză dintr-un spin... ... poveștile s-au amestecat și eu am rămas mult în urma lor... O memorie grea apasă-n florile măslinului sălbatec. Trupul lui de (Y) autentic învelit în grija mea zilnică l-a rupt trecerea vremii în jumătăți inegale...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy