agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-08-13 | [This text should be read in romana] |
O poveste cu arici
Motto: âCe va fi mai departe, vedem noi.â Mircea Ivănescu Am tendinČa să-Či spun tot timpul că mi-eşti dragă Ăn loc să spun despre azi, mâine sau ieri... Ştii, aş vrea să te ĂŽnvăČ cum se face hârtia, E o chestiune practică, m-ajută să scap de nebunie. Apoi am putea scrie pe litere mari pe rafturi şi Am face coperČi pentru cărČile de colorat, Am putea inventa poveşti cu sora Poulsen Şi domnişoara Smith, âSpre mai adâncâ şi âbineĂŽnČeles, nici nu e adevărat nimic aiciâ. Aşa aş fi vrut să ĂŽncep povestea celor doi arici, Flina şi Metorio, NăscuČi ieri Cerul era alb din cauza unor, Doamne, cum le spune? Acum cred că e momentul, clipă, ce-o fi, să-i punem ĂŽn scenă, ce zici? Zi-mi lucruri de departe. *** - Ne jucăm de-a aricii? cutia de culori e cu arici am desenat cai şi i-am desenat sub un soare călduČ - Metorio, vrei să vorbim? Te-am supărat? aşa fac toČi oamenii nu vreau să te las singur sunt Prietena degetele noastre mici nu stau departe - Metorio, ştii de ce latră unii câini aparent fără rost? singurătatea este o frunză suferim pentru lucruri e urât din partea mea să iubesc cu limită e fără să vreau - Ce vrei ĂŽn schimbul culorilor?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy