agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-01-30 | [This text should be read in romana] |
Viața nu e legată de numărul de respirații ci de momentele care ne taie respirația.
99% din statistici sunt fără rost. Aia una la sută e cea de față. Dar teveul îi dă înainte la faiv’o’clock news: “anul trecut, șaisprăzece mii șapte sute nouăzeci de femei în etate au fost violate”... În majoritatea profesiilor clientul e stăpînul nostru și are ultimul cuvînt. Singura scăpare e să te faci polițist... Apreciez cerșetoria drept cea mai inteligentă dintre nenorociri. Arheolog : un tip care poate face o celebritate dintr-o ruină... Femeia și felul în care te zgîrie pe Sub piele. Felul în care îți bagă în priză adrenalina. După ea scapă cine poate: Măria Sa...Vibratorul ! Iartă-i pe toți și pe toate dar nu ierta ceea ce trebuie făcut acum și aici: dă-i bătaie ! Facem pace dar realizăm siderați că vecinul ne-a furat-o demult și acum se laudă că e a lui ! Ce ar spune un E.T. care vede prima oară și relativ de aproape Planeta Albastră: “ măi, e mai mult apă chioară planeta asta...io cred că la ăștia a plouat în prostie...!” Păi s-au bătut o grămadă da’ niciunul nu a cedat nici măcar un gram. Așa cum se rostogoleau, pînă la urmă au căzut amîndoi în prăpastie. Da’ și acolo, în aer, Făt-Frumos i-a introdus una în sfeclă la Zmeu. Așa. Ca să se învețe minte !
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy