agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-02-16 | [This text should be read in romana] |
Iubito,
asta e o scrisoare pentru tine! Sa stii ca mi-am pus capat zilelor! (Daca o citesti acum, iseamna ca deja ai constatat) As vrea sa stii ca ma omor, nu pentru ca-mi pare rau ca te-am lovit cand am aflat ca m-ai inselat, nu pentru ca dobitocul era prietenul meu cel mai bun si nu, nu pentru ca o faceai de ani de zile, ci din principiu. Dac-ar afla politia ce javra ai fost, ti-ai lua-o si de la ei! Dar nu, nu ti-o iei, te salveaza legea dreapta, oarba si infinit stupida, pe care au aprobat-o cu siguranta parlamentari adulterini si plini de cutezanta. Femeia trebuie protejata, domnule! Eu zic: nu! Femeia trebuie batuta! (Mai putin maicamea si soramea, ca ele n-au gresit cu nimic. Mama-i o sfanta! Nu meriti s-ai acelasi sex cu ea!) In fine, viata a fost cruda cu mine, a trebuit sa ma nasc prost... indeajuns de prost ca sa ma-ndragostesc de tine, si sa ma transform in animal... "BESTIEEE!" asa mi-ai tunat... Auzi... "bestieee", dupa ce-am iubit-o mai mult decat pe mine insumi, i-am tolerat toate nazurile, i-am spus ca-i slaba cand s-a facut cat un hipopotam, si-am indurat mancarea aia mult prea fripta si sarata. M-ai indopat cu grasimi, veverito! Ai vrut sa ma omori! Nu-i stres acum, iubit-o! Ma omor singur! Sa-i spui lui Nelu ca nu-i dau triplu stecheru-napoi, ca-mi trebuie neaparat, ca a nostru-i prea scurt si nu-mi ajunge sa fac nod. Nelu, prietenul meu adevarat! N-am trait deageaba! Am cunoscut si oameni la viata mea! Sa nu te bata cucu sa vi la inmormantare! Lasa-ma sa m-odihnesc in pace! Sa-mi dai lucrurile la saraci, mai putin consola de playstation! Pe aia vreau s-o iau cu mine. Aaa si Gears of War vreau neaparat! (Sa nu se joace imputitul cu lucrurile mele...) Adio, lume rea! M-ai dezgustat!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy