agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-08-12 | [This text should be read in romana] |
*Noi consideram viata rea pentru ca o judecam dupa propriile interese. Viata este asa cum este. Numai omul doreste sa o modeleze in beneficiul sau.
*Pentru unii moartea nu este numai un deznodamant firesc al vietii, ci si un scop al traiului lor. *Orice rau are si izvor si varsare; la fel si viata. *Omul poate fi considerat marioneta sortii, deci a vietii. *Tot destinul decide daca omul va actiona impotriva propriului destin, nefiindu-i permis a transcende dincolo de barierele sortii. *Omul are de fapt trei vieti. Prima este cea intrauterina sau fetala (atunci "venim pe lume" cu adevarat) cand suntem vii, dar avem o slaba dezvoltare a simturilor. La noua luni incepe cea de-a doua (vedem "lumina zilei") printr-o renastere sau inviere, nu o nastere propriu-zisa. Viata a treia este cea a implinirii spirituale, aceasta debutand cu moartea - dezlipirea de trup. *Vointa este cea mai evoluata treapta a inteligentei umane. Este probabil singura inzestrare a omului care nu apartine in totalitate sortii, intre cele doua stabilindu-se un raport de interdependenta. *Daca cele cinci simturi apartin trupului, atunci cel de-al saselea este insusi sufletul. *Omul care pretinde ca stie si cunoaste totul este nebun. *Oamenii adevarati au intotdeauna mai multe intruchipari, potrivindu-le dupa natura celorlalti.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy