agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-11 | [This text should be read in romana] |
am fumat deja vreo 3 tigari..intotdeauna ma mint cand spun ca o fumez pe ultima si apoi plec...
nu am nici un chef sa plec...acasa? ce sa fac acolo? asta e casa mea..aici ma simt in largul meu...aceiasi oameni (care de fapt au o masa si o familie la care s-au dus). acelasi scaun..acelasi birou..acelasi calculator. acelasi nor de fum de tigara...aceeasi senzatie de libertate...adevarata "eu". aceeasi melodie, care ruleaza la infinit... aceeasi stare de melancolie...de nimik nou...aceleasi ganduri de ne-nteles... si acum o intrebare..ai inteles o iota din ce am scris..? de fapt, nici nu trebuie sa intelegi. nu trebuie sa raspunzi, nu trebuie sa te chinui sa ma descifrezi... sunt "eu", sunt gandul de ne-nteles. nu stiu..am nevoie de ceva...oare de ce? poate de clipa de amnezie..sa uit pentru un moment cine este acest "eu". eh..aiurea... e tarzie vremea...n-am dat nici un semn de viatza acasa...dar sa mai stam putin... mai aprind o tigareee. ma ridic...pe varful picioarelor...ma intind...nu e la fel de bine ca un masaj, dar se accepta. hm...mi-am adus aminte de aroma uleiului de masaj pe care l-am comandat. imbietoare mireasma...trandafiri. abia astept sa-i simt. P.S. nu ai vrea sa ma conduci acasa..?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy