agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-02-05 | [This text should be read in romana] |
Te iubesc, deși nu știu să îți arăt.
EÈ™ti întotdeauna lȃngă mine, Cȃnd am nevoie de tine. Inima mea este plină cȃnd È™tiu că Unică în lume, mă ajuÈ›i doar tu; Bleagă sunt eu că nu È™tiu să îți spun Evident, că È™i eu sunt alături de tine. Scuză-mi prostia că îți ignor sentimentele, Ca È™i cum, oriunde, aÈ™ găsi pe cineva Ca tine. Mȃine este o zi obiÈ™nuită, Azi este specială pentru că este ziua ta; Măcar acum să afli de la mine Adevărul: ceea ce cred despre tine. !ATENÞIE! Azi nu am voie să mint! Luni de zile te-ai chinuit să îmi îndrepÈ›i drumul, Ani la rȃnd m-ai iubit aÈ™a cum sunt, DeÈ™i te-am supărat o viață. Mi-ai arătat unde am greÈ™it, Urmează acum să îmi cer iertare, Lăsȃnd la o parte că personal nu pot… Þi-ai dat seama de mult că te iubesc, Iar faptul că te apreciez pentru tot ce ai făcut Și încă mai faci pentru mine Am încercat să te fac să deduci din ce am scris. Nu È™tiu dacă mă crezi, mint prea des. Iată totuÈ™i ce însemni pentru mine… !!!ATENÞIE! Azi te-am declarat o minune. Și mȃine, È™i poimȃine, È™i în fiecare zi voi È™ti, Și tu È™i eu, că minunile durează mai mult de trei zile… O viață…
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy