agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-08-15 | [This text should be read in romana] |
Degeaba te-ai ferit credeai că tu ești diferit.
În oglindă vezi un ipocrit nu ești ce ți-ai dorit. Ai păr albit și ești sortit să mori acum turtit. Am socotit, eu și Grizli facem o tonă liniștit. Dar ne luam acum zboru, am cântărit, am mărunțit , am pus la cap cotoru, am învârtit, I put some spit, și uite acuma noru, cum am venit m-am și sucit, rămâne în spate doru, căci eu urmez acelsi rit. Rulez unul dispar rapid în gaură neagră respir vid Miros fetid spun pas la blid, curat la nas pun zid. Puțin palid, zâmbet rigid cu cearcăne de vis lucid, ca după un trip din timbru acid cu care egou ucid. Mă vei găsi muncind, sau în casă singur scriind. În beci vin sec sorbind fumând Gigi sub un ghind. Mestec biftec, și tind să cred nu-mi trebuie ghid. Pierdut, timid mi-a luat câțiva ani că să mă prind. Mi-a luat ceva că să mă schimb, ceva mai mult că să devin, ce sunt acum și să obțin, gând cristalin și scrisul fin. Scriu metafore din plin cu care înclin orice creștin, colț de șarpe in loc de canin că-s frate rău ca si Cain Dar nu te teme, eu sunt violent doar în poeme, am atitudini extreme doar când sunt trezit devreme. Devin animal nu geme ca te trezești plin de edeme. Scriu mult de la o vreme, scriu pe diferite teme. scriu: Rime fine, rime pline, rime puse ciorchine. Rime line, rime divine rime ce vin peste tine. Rime senine, rime de bine, rime ce schimbă destine. Rime din mine, rime s-anime, rime clandestine. Rino și Grizli intra, cutremur, ține-te bine brooo! Big Pun și Fat Joe, când intram noi facem shooow, Nu știi nimic John Snow și-o să rămâi pe veci John Doe. Sângerează microfonu de la flow leagă-i un garou. O Nooo lasa marfa, ridica-ți nivelu. Esti so looow lasă cartieru și fii tu modelu, lasă filmele de gansta , pe Cristi și bordelu. Deschide ochii, privește ceru și urmează-ți țelu! Bate fierul cât e cald, că timpul trece repede, Rămâi în viață repetent când cauți doar monede, Devin toate putrede, lesne vezi nu rămân dovezi, Rămâne doar un mormânt fară lespede nu crezi?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy