agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-05 | [This text should be read in romana] |
O vezi? E ea, femeia cu spadă medievală, minimal asexuată, care privește din camera pustie, de epocă, prin ochean, la tine.
Pagina 0 - am adus-o din regatul ei Pagina 1 – am construit-o între materii vâscoase, i-am luat talentul de-a scrie poezii, i-am dat mâini și niște ochi temporali, alb-retinați, am numit-o Bachelorette, hyperwoman, cea căreia îi plăcea să meargă la vânătoare de masculi africani, oprește-o! sau cum s-ar mai fi combinat sunetele Pagina 3 – i-am umflat pântecul – cinci degete la o mână - cu flori viscerale, cu globuri – și cinci degete la cealaltă, ce banalitate! – i-am pus o haină veche, deșirată la poale și-am lăsat-o desculță să te privească. Nanuq qukiqtara. Piitaup takujaatit. Piitaup paliisi takupauk? Aakka, paliisinik Piita takujuq. Dar la pagina 4 nu ne-a mai plăcut așa cum era ea, am desfăcut-o, am lăsat să treacă câteva minute, i-am adăugat o intrigă în timpul unei lecții de gramatică, cuvântul “arhetipal” în stânga, iar la pagina 5 am lăsat niște ființe arămii, orbitoare să cânte o cantilenă și-am plecat la un vecin molatico-melancolic. Jaani quviasuktuq - ‘John is happy’ Tot nu era bine. Tu nu puteai să fii privit oricum, tu-care-ți-ai-băut-până-la-capăt-cupa-cu-venin, iar ea, cu frumusețea aia și cu meduza deasupra capului, n-ar fi putut. Atunci am sărit câteva pagini, am rupt altele și v-am dat o noapte mare, c-o lună așa cum nu mai fusese și nici n-o să mai fie, oricât de clișeizant ar putea fi și am așteptat.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy