agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-01-08 | [This text should be read in romana] | E atat de dimineata incat chiar si cel mai vrednic cocos doarme bustean,visand graunte si gaini ciufulite.Un pescar inoata in somn ,prin apa,dupa propria nada.Daca era vara s-ar fi auzit poate doar un greiere betiv,ratacit de casa.E ger,totul parca e sticla,geamurile ingheata scrasnind,cu fiecare rasuflare calda de om,iar animalele ,incalzindu-se,par mai solidare decat oamenii.Un caine latra scurt si balbait,suparat probabil de vreun purice infometat,ce i-a intepat somnul. Totul e amortit de o iarna grea,dar cunoscuta si respectata.Fiecare fiinta e impacata iar fiecare lucru la locul lui.Doar un copil era treaz,intr-un pat langa o soba calduta,scancind incovrigat sub plapuma.Se ruga sa nu vina dimineata si totul sa ramana asa,inghetat si familiar.Peste putin timp,trebuia sa plece definitiv,departe la oras.Dimineata l-a luat de acolo si de atunci nici o iarna nu a mai fost la fel.Nu a mai avut ce sa inghete.A ramas doar frigul.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy