agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-09-01 | [This text should be read in romana] |
Stiri interne (in timp si dupa)
laaaaa.... PROTV-International (stand-up...chinuit) Doamnelor si Domnilor,stirile Interne: Trauma craniana Sinucideri Accidente Violuri,popi pedofili Furturi,Delapidari Crime,Calamitati Copii Parasiti Foamete Mafie,Droguri Lucratori ilegali Etc...Etc..Etc... Andrea Esca da cuvantul La cate o "bucata" din Nord Est ,Vest si Sud Frumoasa ,Intepata si bine Imbracata "Bucata" Ne anunta cu gravitate ca Vasile Ciuntu Si-a omorat nevasta cu ciocanul Din cauza Ca a fost beat si a banuit-o de destrabalare. Plictiseala mare la stirile Interne Sau astea sint unicele "scoopuri" La PROTV International Interne Inter In... Si dupa stiri apare o trupa care canta de zor: "Vreau sa dau mereu,prajitura cu jeleu,la pustoaice de liceu...." Veselie in draci, nu alta. Si de atatea ori Holograf cu:" Dar sa nu-mi iei niciodata dragostea...aaa.." Nu poti sa asculti o melodie de un milion de ori,neamule,probabil ca asta e scopul dar nu se poate pur si simplu. Dragostea luata e muritul de dorul ei,zice el,Batman,sorry,Bitman. Sa ni se ia saracia si o sa murim la 100 de ani de dorul pamantului. A doua zi: Trauma craniana Sinucideri Accidente Violuri,popi pedofili Furturi,Delapidari Crime,Calamitati Copii Parasiti Foamete Mafie,Droguri Lucratori ilegali Etc...Etc..Etc... Hai sa dam mana cu mana...... Administratori care fug cu milioanele locatarilor. Ateneul Roman,backround, si vzzzzzzz...Stii si castigi!!!!!.Ce castigi ia administratoru' si fuge cu ei. Mai bine nu stii si castigi experienta in autoaprare. A treia zi: Trauma craniana Sinucideri Accidente Violuri,popi pedofili Furturi,Delapidari Crime,Calamitati Copii Parasiti Foamete Mafie,Droguri Lucratori ilegali Etc...Etc..Etc... Norocul in viata e sa o traiesti pana la capat fara sa ai parte de: Trauma craniana Sinucideri Accidente Violuri,popi pedofili Furturi,Delapidari Crime,Calamitati Copii Parasiti Foamete Mafie,Droguri Lucratori ilegali Etc...Etc..Etc... Si inchei cu o constatare uimitoare.Una din trei Romance se numeste.....Andreea. Va veni si moda ...Vasilica....don't worry.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy