agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-06-04 | [This text should be read in romana] |
femeile adevarate sunt cele cu parul de un rosu inabusitor
stiu sa gateasca numai creierii mei incinsi imi spuneai tu iti spuneam eu cartita ipocrita pe sub plapuma alba scurgandu-se avenir a venire n-ai mai fi venit daca stiai, femeile adevarate sunt cele care ard apa in care se spala sa dam foc la gramezi de basme reziduale cu parul lor ce faci aprinzi ce faci aprinzi? aprind imi spuneai tu iti spuneam eu fetita cu chibrituri, atunci umblam ca o nebuna trei zile si trei nopti prin cismigiu dand timp si spatiu mormintelor sa se deschida, toate trupurile glisau aurele se ridicau ca o baie de aburi, femeile adevarate aveau pielea alba si tenul moale spumos atunci aprindeam pana se forma destula si uniform distribuita cenusa prin care ma rostogoleam de trei ori ma faceam pisica gri compromis compromisa compromitatoare agila si supla carbonizata distins paseam apoi drept intr-un taior chanel miscellaneous chick chic . si mai cantam, mai cantam inca mult golindu-mi gura uscata de resturile de sange si de combustibil aux champs elysees cantam si muream si cantam si muream si cantam si muream variind la intamplare cate un semiton la refren .
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy