agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-09-14 | [This text should be read in romana] |
buna
ce faci? imi pare rau ca o spun: sunt probabil eu ma doare ca nu raspunzi ca sunt intre noi cuvinte care nu sunt spuse ca eu ascult si tu nu, ca tu poti murdari intr-o parte si-ntr-alta cuvintele cu nouri grei de infinit albastru.. . .. urasc s-o spun >gata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dar sunt eu probabil, mai josnic decat nervii tai care izbesc in mine cat o stalactita de venin incins netet rugos... .. . mi-a fost suficienta o fraza sa cred ca existi ca existi acolo la celalalt capat al fibrei optice si te misti si te misca cuvintele mele... .. . urasc s-o spun sunt eu probabil, mos craciun sau un nebun cat dimineata de gazos de rugos ma asculti? sunt eu probabil intr-o zi o sa ma sinucid din cauza ta....... sunt eu probabil sunt eu probabil .. . atat de dulce canta azi un cuib de moarte si-ata de dilatate iti sunt pupilele? mai esti? sau un raspuns il astept zadarnic? mai esti? >nu mai sunt sau sunt un singur melc ce alerga spre infinitul infinit! ? de ce te curbezi spre mine? de ce iti provoaca sila cuvintele mele? .. . urasc s-o spun sunt eu probabil ... pot sa te parasesc? pot? >nu >chiar te rog si daca dintre noi dispare vraja? daca nu mai jucam acelasi rol in harry poter? ca atunci cand... dar nu vreau sa ma inec in trecut!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy