agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-03-31 | [This text should be read in romana] |
Nici nu stiu dacă formularea - crucii din fiecare, ar insemna ca fiecare are propria sa cruce... Sunt oameni care, parca - duc in spinare mai multe cruci, dureri ale fiilor ale parintilor, si peste toate - dureri intalnite la altii, luate dintr-un exces de: sunt un Hercule al durerilor...
Si totusi, intr-o bună zi sau intr-o rea zi - dai cu toate astea de pămant... si strigi: Ajunge! Aiurea, fizic - durerile de piatra, ca de piatra se sparg... Numai ca, atunci vezi că, de atata cărat cruci, sufletul ti-a ajuns un fel de răstignire... Nu-mi da Doamne cat crezi Tu că pot duce... fiindcă pot si esti in stare să mă faci un templu al durerii... Vand suflet rastignit pentru o clipă de indiferenta... Vand suflet rastignit pentru un zambet, pentru o zi fara nici o durere... Vand suflet rastignit... Dar, din nefericire, nu-i nimeni in targul de suflete cruci... Fiecare o cruce... Numai nebunii, ca mine, ca tine suntem vitejii colectionari de cruci in durere...Halal sa ne fie... Vand suflet rastignit... Iertati-mi tristetea, tare mi-as fi dorit sa pot lasa totul balta...si sa ma urc in tren sa va vad, sa va pipai cu ochii - pe voi cei care mai lansati carti si mai credeti in puterea vindecatoare a cuvantului - poezie...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy