agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-01-31 | [This text should be read in romana] | Examenul În pragul examenului de absolvire a clasei a VII-a, Mony, Ibolya și Maria învățau împreună. Erau printre primele din clasă. Aveau totuși emoții la gândul că vor da primul examen din viața lor. Săptămâna în care a avut loc examenul a fost plină de neprevăzut pentru cei mai mulți elevi. Prima care a ieșit din sala în care se desfășura proba la limba română a fost Maria. „Ce ți-a venit?”, „Ce ai făcut?” se auzea din toate părțile. Maria nu mai reușea să le răspundă tuturor. - Pentru mine a fost ușor. Am știut tot ce m-a întrebat. Nu vă temeți, dacă ați învățat! - Mie tot mi-e frică! - Și mie. Pe Ibolya a așteptat-o toată clasa. Era ultima din catalog. Nici n-au apucat colegii să afle ce subiecte a avut și ușa clasei se deschise. - Copii, vă felicit, zise diriginta clasei. Toți ați răspuns bine. Acum, mergeți acasă și poimâine veniți să susțineți proba la matematică! Vă urez succes în continuare! - Mulțumim! Strigară, în cor, copiii. La sfârșitul săptămânii, s-au afișat rezultatele. Toți elevii din clasa a VII-a C au fost declarați reușiți. Bucurie mare. - Diseară organizăm o serată! - Mă duc să vorbesc cu doamna dirigintă. Să fim noi primii care cerem sala de festivități. - Du-te! Noi te așteptăm aici. Maria se întoarse repede. Era veselă. - Diseară la ora șase, toți suntem prezenți. Venim în uniforme? Sau care cum vrea? - Să mai venim o dată în uniforme! - Atunci, ne-am înțeles! Eu vin înainte. Cu Mony și Ibolya. Trebuie să aranjăm sala. I-am invitat pe toți profesorii din școală. Să nu ne facem de râs în ultima zi! Proaspeții absolvenți ai clasei a VII-a, ultima promoție cu șapte clase elementare, se împrăștiară discutând aprins despre „norocul” lor la examen.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy