agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-02-12 | [This text should be read in romana] |
P 22 in secvente
Iona D'Arc de la camera 417 ti-ai luat "articulatiile si oasele" tale de studenta la medicina veterinara. "Mai Eugene, mai!!!" テョti aud vocea si mテ「na ta i se prinde de umar, ochii テョl privesc frumosi si rugatori si siguri de izbテ「nda. .... Noptile de zapueala si sila テョn care inveti pentru un 5 la examen si dimineti cu ochii obositi si cafea la prieteni. "Mai Eugene, mai!!!" si Eugen a mai luat un examen. Andrei ...un Eminescu care joaca C.(ounter)S.(tricke) si viseaza la ceata celor 12 fecioare, iar Stici e o pisica egipteana hranita cu pernute umplute Whiskas. Pisica asta テョsi traieste visele feline テョntr-un lighean, sub un pat de camin si-si iroseste cele 9 vieti aruncテ「ndu-se ritmic de la etajul 4. Felix face programare テョn PHP si scrie coduri lungi ca niste cozi de pisica zburlita; pe monitor ...spirala de os, o cochilie de scoica, ghioc cu valuri de mare テョn pテ「ntec. Iar de pe hol, la rastimpuri, miros de cartofi ce sfテ「rテ「ie テョn tigaie si Iunia care-i presara cu suflet in timp ce-i gateste. Toti la bere pe terasa ; "Mentirosa" la nesfテ「rsit ca テョntr-o bucla temporala, chelnerita frumoasa ca o cadテ「na aducテ「nd tigari si nessfrappe. テ始 camera un betigas cu miros de liliac arde テョncet ca plictiseala. De-acum o sa dorm; cea mai frumoasa si neagra pisica sta tolanita lテ「nga mine.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy