agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2001-12-24 | [This text should be read in romana] |
DEodata te-am vazut (hmm...)
Sau tu m-ai vazut primul (hmmm...) Sau ne-am lovit cap in cap, inima de inima (asta era!) Si ca sa fie mai palpitant intre noi s-au gonflat cateva distante: -Si amintirile imi calcau creierul in picioare -Si ma zbateam -Si ma lungeam -Dar n-ajungeam Si-aunci tipam -incet de tot- S-auda doar Universul din mine, binenteles, si un sfert din ex-sufletul tau. Si mi se zbarcea zbarcitura Si ma gandeam ca trebuie sa fie un lucru important (zbarcitura) Dar nu reuseam s-o localizez exact cu creierul meu plin de zambetele lui. Si plansetele mele cu zambetele lui SE intalneau la jumatatea drumului Si ricosau fals, Si bumerangand faceau schimb de expeditor Dezorientate ca si noi si de 2 ori (X) mai inutile. Imi pierdeam capul --in amintirea tuturor pierderilor anterioare. Asta imi aducea aminte de batranete. De batraneatea care a urmat scartaitului grabit de roti. Dar numai capul mi-l pierdeam (ha!) pentru ca inima mi-am trimis-o la azilul de inimi batrane sau batranite sau batranoase [in absenta capului nu gasesc exact cuvantul ] Si pana la urma nu reuseam sa ajung la tine pentru ca sincera sa fiu imi placea cum imi flutura parul [asa cum fugeam eu in reluare] si iubeam gustul de perpetua nejungere -sub registru dramatic- Si in definitiv: Ce-am mai fi avut noi sa ne spunem?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy